Sme firma, ktorá bola založená expertmi v oblasti stomatológie pre distribúciu kvalitných a cenovo dostupných dentalných materialov, produktov a služieb nevyhnutných pre vašu zubnú ordináciu. Organizovanie vzdelávacích podujatí, kongresov, workshopov na podporu implantológie a stomatológie na Slovensku.

Ako nakupovať

Objednanie tovaru v internetovom obchode dentalsolutions.sk je veľmi jednoduché. Pre istotu sme vám však ešte pripravili jednoduchý návod, ako správne a bez problémov nakúpiť.

Vyberte si tovar:

  • Pokiaľ už presne viete, ktorý tovar si chcete kúpiť, odporúčame použiť vyhľadávanie v hornej časti stránky. Stačí zadať názov výrobku a kliknúť na tlačidlo HĽADAŤ. Pole na vyhľadávanie vám už pri písaní názvu výrobku samo napovedá produkty, ktoré by mohli súvisieť s písaným textom.
  • Pokiaľ nemáte zatiaľ žiadny produkt vybraný a chcete sa ešte len pre nejaký rozhodnúť, vyberte si najskôr v hornej časti stránky kategóriu, v ktorej sa výrobok nachádza. Následne si vyberte produkt, o ktorý máte záujem. 

Vložte tovar do košíka:

  • Pokiaľ ste si už vybrali, stlačte pri príslušnom výrobku tlačidlo VLOŽIŤ DO KOŠÍKA. Tovar sa automaticky vloží do nákupného košíka a zobrazí sa okienko s informáciou, aký tovar a za akú cenu máte pripravený na kúpu. Tu sa môžete rozhodnúť, či už pôjdete do košíka a dokončíte objednávku, alebo pridáte do košíka ešte ďalší tovar.
    • Pokiaľ už chcete ísť do nákupného košíka a dokončiť objednávku, kliknite na tlačidlo "Pristúpiť k objednávke".
    • Pokiaľ chcete ešte pokračovať v nákupe, kliknite na tlačidlo "Pokračovať v nákupe", alebo tiež môžete použiť krížik v pravom rohu informačného okna. Po vložení všetkých ďalších vecí do košíka kliknite na tlačidlo "Pristúpiť k objednávke".

Zmena obsahu košíka:

  • Pokiaľ ešte nie ste v nákupnom košíku a chcete sa pozrieť na jeho obsah a dokončiť objednávku, použite tlačidlo KOŠÍK v pravom hornom rohu stránky.
  • V košíku je vidieť prehľadne zobrazený zoznam tovarov, ktoré si chcete kúpiť. Môžete tu ešte zmeniť jeho množstvo v okienku s počtom kusov, prípadne výrobok celkom z košíka vymazať ikonkou krížika.
  • Pokiaľ už nie je potrebné nič meniť a chcete pokračovať, kliknite na tlačidlo POKRAČOVAŤ K DOPRAVE A PLATBE.

Doručovacie údaje:

  • V tomto kroku je nutné zvoliť či ste registovaný zákazník (máte prístupové údaje) alebo ste neregistrovaný zákazník. V prípade že ste registrovaný zákazník stačí vyplniť vyplniť vaše prístupové údaje a následne sa automaticky predvyplnia aj Vaše údaje pre doručenie. Pokiaľ ste neregistrovaný zákazník je potebné vyplniť meno, priezvisko, adresu, e-mail a telefón, na ktorý vás budeme informovať o stave objednávky. Políčka  označené * sú povinné a nevyhnutné na dokončenie objednávky a jej bezproblémové doručenie.
  • Ak ste svoje heslo zabudli, môžete si ho nechať poslať na e-mail. Kliknite na tlačidlo Obnoviť heslo. Potom už len stačí zadať svoj e-mail, ktorý ste použili pri registrácii a kliknúť na tlačidlo „OBNOVIŤ HESLO“. Na e-mail vám príde nové heslo a inštrukcie, ako ho použiť.
  • Pokiaľ chcete tovar doručiť na inú adresu, ako je fakturačná, označte „Zadať inú adresu doručenia“ a vyplňte adresu, na ktorú chcete tovar nechať zaslať.
  • Pokiaľ tovar nakupujete pre firmu, označte „Chcem zadať firemné údaje“ a vyplňte potrebné firemné informácie ako Názov firmy, IČO, DIČ.
  • Pokiaľ máte už všetko vyplnené, kliknite na tlačidlo „POKRAČOVAŤ K ZHRNUTIU OBJEDNÁVKY“

    Zhrnutie objednávky:

    • Táto stránka je určená na celkovú kontrolu objednávky. Je tu vidieť všetok tovar, ktorý si chcete objednať, zvolená doprava, fakturačná a doručovacia adresa a konečná cená.
    • Pokiaľ ste našli v prehľade nejakú chybu, kliknite na tlačidlo „Späť / zákazník“ a chybu opravte. Po opravení sa opäť vráťte do časti košíka „ZHRNUTIE OBJEDNÁVKY“
    • Pokiaľ je všetko v poriadku, kliknite na tlačidlo „Odoslať objednávku s povinnosťou platby“, objednávka sa odošle, a zobrazia sa informácie o tom, že vaša objednávka bola úspešne odoslaná.

      Potvrdenie o prijatí objednávky:

      • Ihneď, ako náš systém zaznamená prijatie objednávky, zašle vám automatický e-mail, že sme vašu objednávku do systému v poriadku obdržali. Pokiaľ toto oznámenie do 24 hodín neobdržíte, skontrolujte najskôr svoju zložku nevyžiadanej pošty (spam), pokiaľ ani tam e-mail nenájdete, kontaktujte našu infolinku +421 905 582 420. Tu si u našich pracovníkov skontrolujte, či vašu objednávku evidujeme.

      Potvrdenie objednávky:

      • Po spracovaní objednávky našim obchodníkom, vám zašleme potvrdzujúcu e-mailovú správu, že vašu objednávku potvrdzujeme a že sme schopní tovar doručiť. Ak nie je možné objednávku z akéhokoľvek dôvodu doručiť, budete telefonicky alebo e-mailom o tejto skutočnosti bezodkladne informovaní.